woensdag 21 september 2016

Prettige Kerstdagen


Ondanks het mooie weer gaan we toch ook richting de feestdagen.
Met de nieuwe stempel Frozen Forest van Studio Light maak je de leukste winterse kaartjes.
Heel subtiel maar wel een geslaagd kaartje vindt ik zelf.

Stempel heb ik ingekleurd met de Zig ccrb markers.
Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt 075 - 068 - 260 - 010 - 036

De nieuwe serie Frozen forest van studio light heeft ook prachtige snijmallen.
Voor deze kaart heb ik de mooie sterren rand stencilff16  gebruikt.
Je kunt zelfs de lossen delen nog gebruiken op je creaties!!

Tekst op de kaart met de leuke stempeltjes van Crealies.


Bedankt voor jullie bezoekje hier.
Ik hoop dat jullie inspiratie hebben opgedaan bij het zien van deze creatie.

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten