woensdag 12 oktober 2016

"De Week van"


Goedemorgen leuk dat je hier bent vandaag.
Bij noor design gaan we elke week een bepaald artikel extra aandacht geven.
"De week van"
Dames van het Noor! team zullen verschillende voorbeelden aan jullie laten zien.
We hopen jullie hiermee weer wat inspiratie te geven met een bepaald artikel.
Dee week gaan we deze blauwe mal uitlichten.
Doordat je heb na het embossen nog beïnkt krijgt hij zo'n gave uitstraling!!



Toen ik de nieuwe papier lijn van Maja design binnen kreeg tja me handen jeukte zo ik moest er gelijk mee aan de slag... oooh je kan maar een verslaving hebben toch!!


Voor deze kaart heb ik 3 verschillende design vellen gebruikt. 
Ook heb je een vel met hele mooie vintage plaatjes!
Om mijn kaartje verder af te werken mochten de div. snijmallen ook weer niet ontbreken.
Hier alles even op een rijtje voor jullie.


Dit was mijn inspiratie kaartje voor "de week van"
Ik hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van dit kaartje en als je de mal in het bezit heb hem ook weer zal gebruiken op je volgende creatie.

Bedankt voor je bezoekje
Graag tot een volgende creatie.

Lieve groetjes, 


2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Jolanda. De mal is erg mooi. Heb hem zelf niet, maar zal hem vast een keer van mijn zus mogen lenen. Het papier is ook werkelijk prachtig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie, sfeervolle, winterse kaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen