vrijdag 28 oktober 2016

Hoera....


Welkom hier...... gezellig.
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een van de nieuwste card art mallen van Dutch Doobadoo


Basis heb ik overgenomen op kraft papier en deze netjes uitgeknipt


Voor design papier heb ik div. velletjes uit paper pad  Dirty Pastels gebruikt.



Ik heb verder alleen nog een leuke bloemen toef gemaakt.
Voor de bloem heb ik Joy! Crafts - Mery`s Bloemen hart - 6002/0597 gebruikt.
Deze meerdere malen uit gestanst en op elkaar verwerkt.


 De klimop stans van Noor design is zo mooi hij behoord tot mijn favoriete blaadjes stans


 Parel gemaakt met de Dutch Doobadoo parel pen.
Er zijn inmiddels alweer 4 nieuwe kleuren uitgebracht.

Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze kaart. 

Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, 


1 opmerking:

  1. Wat is dit weer een leuke mal van DDD. Mooie uitwerking.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen