donderdag 19 januari 2017

Proficiat

Goedemorgen welkom hier op mijn blog.
N.a.v. een super leuk patroontje van me dt maatje Ineke heb ik dit kaartje gemaakt.
 Design papier van Maja Design met daartussen een leuk randje.
Hiervoor heb ik een Noor vintage border voor gebruikt.
Het is al een oudje maar nog zeker een favoriete mal van mij.


Om het kaartje te laten blijven staan heb ik een leuke bloemen toef gemaakt,
 Stempel en stans in 1
Dus nu kun je gemakkelijk elke gewenste kleur zelf maken!!



Daar heb ik een kadertje mee gemaakt en mijn ingekleurde Plaatje achter geplakt
 Mo Manning ingekleurd met Zig Clean collor markers
Met deze markers werk ik graag op WaterArt - Aquarel 


Hier nog even de gebruikte kleuren op een rijtje voor jullie:
Huid: 028 - 069
Haren & schoenen: 096
Bloempot: 067  068  043
Blauw: 034
Beige: 075

Dit was weer mijn kaartje voor vandaag.
Wens jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten