donderdag 16 februari 2017

Hartelijk Gefeliciteerd


Leuk dat je er bent vandaag.
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met de een inkt bewerkte achtergrond en dit schattige beertje.
Stempel van Wild Roses ingekleurd met de Zig clean real colour brush markers.
Het blijft een super fijn kleurmedium vind ik. 
 Ook voor deze achtergrond heb ik heerlijk zitten spelen met distress inkt en Noor! atc stenscils.
Tja zeg nu zelf als het met bloemen kan kan het toch ook met de cute stempels.
Ik vindt het wel een super leuk effect geven deze style !!


Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren zig markers gebruikt:
075 Brick Beige
065 Mid Brown
042 Turquoise Green
067 Mustard
021 Light Caramine 
094 Gray Brown

Achtergrond gemaakt met distress inkt
Worn Lipstick
Tea Dye
Peacock Feathers

Honnig graadje Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic. hier en daar gestempeld met Walnut stain.


Lieve groetje, Jolanda

8 opmerkingen:

  1. deze is wel erg leuk gemaakt !top, het beertje is heel erg mooi gekleurd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Jolanda....zoooo mooi die achtergrond en daar het super schattige stempeltje op, dat je prachtig heb ingekleurd met je zigmarkers,
    Een echte beauty...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw super mooi gemaakt. Mooie achtergrond en suoer mooi gekleurd. Ik twijfel heel erg om de zig markers te kopen.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi... Ben heel nieuwsgierig hoe je dat beertje erop gestempeld hebt zonder dat je dat ziet op de achtergrond. Vind het erg leuk! Groetjes ayten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ayten,

      Je stempelt eerst je afbeelding op je papier. Daarna nogmaals op kopieer papiertje, Deze knip je heel netjes uit en leg het dan op de stempel op je papier. Dus je afbeelding plak je af. Daar na kun je de achtergrond maken en als je klaar ben haal het het opleg papiertje weg.

      Verwijderen
  5. Ik heb ook zig markers maar weet niet welk papier daar nu het beste voor is

    BeantwoordenVerwijderen