zondag 5 maart 2017

Hartelijk Gefeliciteerd


Welkom hier gezellig dat je een kijkje komt nemen.
Vandaag een verjaardagskaartje gemaakt.


Voor de vorm heb ik een Dutch Doobadoo shape art mal gebruikt.
Die zijn bijna niet meer weg te denken bij het maken van mijn kaartjes.
Vierkant is ook maar zo gewoontjes toch!!


Design papier verschillende velletjes uit de set van Noor! Design - Carpe Diem A4 - 6011/0518
In de ronding van de shape art paste mooi de nieuwe Noor! design stans in.
Ik vindt hem zoooo gaaf de nieuwe No End  mal.
Ik heb hem opgebouwd met 3 verschillende papiertjes (kleurtjes) 
Ook de bloemetjes zitten in deze set!!

Links en rechts van de kaart zien jullie nog Hoek Vlinder - 6002/0764

Deze lieve Bunny stempel van Wild Roses ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.
Blijft toch een heerlijk kleurmedium!


Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog
Fijne dag allemaal!!

Lieve groetjes, 




3 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart Jolanda.
    Zo mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooohhh dit weer zo een lief kaartje Jolanda...prachtig van vorm en hele mooie stansjes erp ...ook het lieve konijntje is so cute!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen