donderdag 16 maart 2017

Hugs

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het tijd voor de nieuwe artikelen van Noor! Design. Er komt een hele nieuwe serie "At the Farm". Natuurlijk ook aanvulling voor de reeds bekende lijnen zoals "life is a Journey" en "Crafty Cocktail". 
Er zijn weer super toffe items!!

foto van Jolanda Bergmans.



Als het goed is heb je al vele mooie creatie's bewonderd bij mijn dt maatjes,

Ook ik ben al aan het spelen geweest met de nieuwe artikelen.
Hier mijn bijdrage aan deze bloghop.


Ik heb het prachtige Life is a Journey papier gebruikt voor deze fleshanger.
 Basis is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal.
De label verder gepimpt met allerlei nieuwe mallen.
Ik zet ze even voor jullie hier op een rijtje

In het midden van de label zit nog een stukje Dutch Doobadoo - Softboard Art - Bricks 478.007.006
De vogeltjes komen van een Dutch paper art vel.
Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Birds - 472.948.039

Dit was mijn bijdrage. 
Vergeten jullie niet gezellig een reactie achter te laten voor me??

Hop nu maar snel verder terug na het begin.


Lieve groetjes, 



28 opmerkingen:

  1. Mooie flessentag! Ik denk dat mensen gaan zeggen "geef de tag maar en houd de fles" prachtig.

    x
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaas al weer de laatste om te bewonderen maar ook deze is weer een genot om naar te kijken. ik heb weer veel inspiratie op gedaan.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende flessenhanger is dit geworden Jolanda...wat een gave accentjes er allemaal op het geeft zoveel meer plezier om dit cadeautje geven ...
    SUPERZZZZ!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige flessenhanger Jolanda.Mooi met die lettervlaggetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk mijn ogen uit! Wat een mooie flessen label/tag! Echt heel erg mooi gemaakt!!
    Lieve groetjes Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very beautiful. Love all the details.
    Groetjes, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan, een kunstwerkje.
    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie flessenhanger en ik zie weer die leuke lettervlaggetjes!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi om een fles zo te versieren. Geeft leuk weg. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie flessenlabel heb je gemaakt. Ik zou hem aan de deur hangen als decoratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. der flaschenhänger sieht toll aus mit den piepmätzen auf dem minigitter, toll geworden, liebe grüße, patty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een mooi kaartje is het geworden super allemaal zijn ze super hoor dames gr. gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke flessen hanger is het geworden super hoor gr. gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, dit is ook weer al zo mooi. De alfabet banner heb ik echt een heleboel keer voorbij zien komen. En wat is die leuk. Zulke verschillende projecten en overal is het te leuk dat deze gebruikt is. Je hebt er een hele mooie flessenhanger van gemaakt. Bedankt voor de inspiratie.

    Groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie flessenhanger, en die vlaggetjes....je kunt ze ook overal bij gebruiken. Top!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleuren combi... Een mooie manier om labels in het groot mee te versieren

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig zo wordt elke fles een feestje om te krijgen .

    Gr Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi flessenlabel zou je graag kado krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie flessenhanger en gedecoreerd. Die stans met de vogels is wel heel leuk. Mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoe heerlij kis het om op deze manier een fles cadeau te krijgen, of te geven natuurlijk. Ik vind het te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Op zich is het al een feestje als je een fles cadeau krijgt, maar met zo'n schitterende hanger er aan wordt het een nog groter feestje...supertof gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig die flessenhanger. Zo wil ik wel een fles cadeau krijgen.
    Groetjes Wijnanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi flessen label. Zo wordt een fles geven echt een cadeau.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige flessenhanger. Toch prachtig fles cadeau krijgen met xo'n hanger.
    Groetjes Wijnanda

    BeantwoordenVerwijderen