zondag 26 maart 2017

Vintage

Welkom hier vandaag heb ik een vintage kaartje gemaakt.


Met het prachtige design papier van Noor!.


Heerlijke zachte tinten heeft dit design papier.
Aan de zijkanten van het kaartje zien jullie een no end border mal.
Het mooie van deze mal is dat het aan je papier blijft zitten en hem zolang kan maken wat je wilt door hem telkens te verleggen.


Deze zie je in het midden van het kaartje.
Ik heb er de leuke bloemen toef  mee gemaakt

 

Het poezen vintage plaatje komt uit Noor! design Animal Greetings - 6013/0341
Onder de bloemen zit nog een stukje Dutch soft board.
Ik heb hem blank gehouden maar dit kan je ook heel goed zelf met bv distress inkt op kleur maken wat je wilt. 


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag.
Ik hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van dit kaartje. 
Nog geen plannen voor vandaag??
In de Bress te Breda is vandaag nog een gezellige hobby beurs.
We zijn er van 10:00u tot 17:00u
Nieuwe inslag te Breda
Misschien zien we elkaar nog vandaag.

Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, 

1 opmerking:

  1. Hoi Jolanda...
    Wij zijn zojuist thuis van de beurs in Breda...
    eerst nog een lekker terrasje gepakt en daarna bij de De Beyerd heerlijk wezen eten...
    Heel leuk je ontmoet te hebben...een geweldige kraam had je
    en je kaartje wat je hier laat zien is in het echt nog veel mooier
    wat een schitterende creaties waren er bij jou te zien..
    en ik ga me zeker een keertje melden voor een workshop..
    groetjes en tot een volgende keer
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen