donderdag 23 maart 2017

XXX


Welkom hier op mijn blog.
Vandaag een cute kaart met een nieuwe Wild rose stempel welke ik heb ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
Deze x zonder reukloze terpentine gewerkt maar kleur verloopjes gemaakt met de potloden.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt: 
570 - 630 - 640 120 - 130 - 650  670 - 710


Bij het aankleden van deze kaart ook weer div. snijmallen gebruikt.
Ik zet ze even voor jullie op een rijtje

Puzzelstukje is dutch soft baord. 


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag.
Nu snel verder met de laatste voorbereidingen voor het Hobby crea weekend in de Bress te Breda.
Zaterdag en zondag zijn we daar te vinden van 10:00u tot 17:00u met onze stand.
We zullen daar een demo verzorgen met de Dutch Doobadoo masks in com. met distress inkt.
Zien we je een deze dagen??

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje en wat een leuk plaatje. Het puzzelstukje vind ik ook leuk!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart Jolanda. Ik vind je kaart prachtig gemaskt. Top. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen