donderdag 6 juli 2017

Love


Vandaag heb ik weer een stempel kaartje voor jullie. 
Ik heb mijn derwent potloden weer eens onder het stof vandaan gehaald.
Deze keer heb ik gekleurd op kraft papier.
Zo krijg je toch een heel ander effect met je kleurwerkje dan op wit papier.
Achtergrond weer div stempels gebruikt.

Doordat ik dit met witte gesso heb gedaan knal het van je kaartje.
Ik vindt het een super leuk effect geven zo op het kraft papier.
Met witte sharpie pen hier en daar nog wat gedoodle.



Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren derwent potloden gebruikt
720 - 130 - 160 - 650 - 450 - 480 - 520 - 670 - 690

Op de bloem ook nog wat aangezet met de wink of stella glitter pen, 
Ik hoop dat jullie dat een beetje kunnen zien op de foto.

Bedankt voor je bezoekje hier.
Wens je een hele fijne dag!

Lieve groetjes, 
Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten