donderdag 28 september 2017

Alway's Beauty

We hopen dat jullie allemaal een fijne vakantie gehad hebben. Het designteam heeft genoten en kan er weer lekker tegen aan. En dat komt wel goed met zo'n mooie, nieuwe collectie!

  foto van Jolanda Bergmans. foto van Jolanda Bergmans.

  foto van Jolanda Bergmans.

En zoals jullie van ons gewend zijn hebben we een Bloghop voor jullie in de planning en kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen! Dus doe gezellig mee. 


Hier mijn bijdrage voor deze bloghop.
Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe masks Geomatric Square, Geomatric Blocks en Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - XL Flag

Heerlijk zitten spelen met mijn distress oxide... Mixed media is op moment toch wel een van mijn leukste techniek om mee bezig te zijn!!


Op een taartkleedje een leuke bloemen party gemaakt met bestaande bloemen. 


Wist je dat je met Ddbd witte gesso ook super leuke effecten krijgt op je creaties?
Hier heb ik met een spatel het patroon van de Dutch Doobadoo - Mask Art -  Geomatric Square aangebracht op mijn creatie.
Hier en daar ook nog wat accentjes gezet met de gesso
Tekst van Penny Black gestempeld en deze woorden los op de tag geplakt.
Met de zwarte edding drawliner gedoedeld 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 28 september t/m 30 september 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Nu mag je snel verder na Corry 

Lieve groetjes, 


38 opmerkingen:

  1. I just love your project, full of wonderful details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi dit label met mixed media en prachtige kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is een plaatje Jolanda!!
    Super leuk gedaan met de bloemen toef.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow...wat is dit schitterend! Dit heb je gaaf gedaan. Mooie achtergrond en mooie versieringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh...deze is tot nog toe wel mijn favoriet (zonder de andere dames te kort te doen) Mooie kleuren combi en prachtig uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige mask,flag, mooie kleuren echt een beauty !
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In 1 woord prachtig!
    Die kleurtjes....Beautiful!!!
    Je brengt me altijd weer op ideeen, Thx
    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrolijk en hippe label heb je er van gemaakt.
    Mijn complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd die mal/stencil. En mooie uitvoering er mee gemaakt. Super vrolijk met die kleuren. Mooi hoor
    Groet KittyS

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf label, deze komt op mijn verlanglijstje! gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn niet mijn favo.kleuren, maar toch vind ik m mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg die kleuren van de distress oxide zijn echt fantastisch! En wat leuk om die bloemen op zo'n taartrondje te doen!

    Dank voor de inspiratie.

    Groetjes prisca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf Jolanda deze creatie! Ik hou er van (ben er zelf niet zo sterk in, dus ik geniet extra van deze stijl creaties). Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wooooow Jolanda, dat is een geweldig mooie tag....wat ben je weer heerlijk aan de slag geweest met je stencils en de verschillende kleurtjes ink... een prachtig geheel!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een bijzonder geheel geworden. Dat lijkt me een hele klus.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie label, leuke mask arts . Je hebt mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super!! Wat een prachtig kleur- en materiaalgebruik en heel inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat prachtig zeg. Mooie kleuren ook. En deze kaartvorm is ook weer top.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is hij super gaaf zeg! Ik heb ook masks liggen, moet echt eens een keer hier wat mee doen. Zo mooi!

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. FANTASTISCH! Wat mooi ook deze weer.

    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk gedaan, mooie kleuren gebruikt. Ik heb dit zelf nog nooit gedaan, Maar je hebt me wel geïnspireerd. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooie creatie, in hele mooie kleuren. Je hebt hem ook heel leuk gepimpt. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, al wweer zo'n prachtig label. Echt genieten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, ik ben zwaar onder de indruk! Ik zou in eerste instantie niet zo snel deze kleurencombinatie ge ruiken maar nu ik het resultaat zie vind ik het juist prachtig! Dank je wel
    Groetjes,
    Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtig label heb je gemaakt, mooie kleuren heb je gebruikt en ook een mooi effect krijg je met de distress oxide. Niet gedacht dat je met gesso ook zo'n uitwerking krijgt, kan ik ook wel eens proberen. Prachtige stencil heb je overigens gebruikt. Dank je wel voor de inspiratie,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dat is ook al zo'n super kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooie kaart is het geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Onwijs, ik word steeds enthousiaster: wat je met kaarten al kan maken is gewoon kunst.Deze vind ik ook werkelijk prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke combinatie heb je gemaakt op deze tag, echt een plaatje.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Jolanda,
    Wat een geweldige kleurrijke creatie heb je er weer van gemaakt.
    Ik hop weer verder naar de volgende blog .
    Een fijne Zaterdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo,

    Wat een geweldige creatie, ik zie nu ook wat je met al die masks kan maken, ik was al verliefd op vele artikelen maar nu komen er nog meer spullen bij.

    groet angela

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik schreef net ook al ergens dat ik helemaal niets heb met dat mixen media gebeuren maar wat vind ik het altijd wel bijzonder knap en mooi gedaan. Zo ook dit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Pfff, wat een kunstwerk, prachtige kleuren ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi, kleurrijk mixed media project. Mooi de bloementoef in het midden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Alweer zo'n super mooi mixed media label, schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen