dinsdag 17 oktober 2017

Art Journal!


Welkom hier.
Afgelopen zondag hebben we onse dt dag gehad.
Heerlijk een dagje kletsen en freubelen met elkaar. 
Ideetjes wisselen en nieuwe dingen uit proberen.
Zo zijn we deze x begonnen aan een art journal boek.
Ooooh ohhh wat is dit ook weer super leuk om te doen.
Heerlijk spelen met div materialen.


Ik had me voorgenoemen om iets met de prachtige mask stencils van Pronty, acrylverf en distress oxide iets te gaan doen.
De nieuwe Pronty masks zijn uit voorraad leverbaar!


Het patroon heb ik extra getekend met een zwarte pen. Dit doe je heel gemakkelijk en precies als je de mask weer terug leg op je papier en dan de lijnen tekent.


Dus ja jullie zullen van mij hier vaker een spread gaan zien uit mijn art journal boek.

Bedankt voor je bezoekje hier.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. prachtige pagina's zijn dit geworden in je Art Book Jolanda
    Geweldig zo een DT dag en zeker nieuwe techniekjes uitproberen is super leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen