donderdag 5 oktober 2017

BOO


Vandaag een griezelig doosje voor jullie welke ik heb gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo - Box Art - Window - 470.713.041



Ik heb eerlijk gezegd totaal niets met thema Halloween maar heb me eraan gezet om er ook eens een Creatie voor te maken.
Ik moet zeggen toen ik eenmaal bezig was werd het toch een leuk thema.
Basis van de box art over genomen op zwart papier met daarop een griezelig ds papiertje.
Deze komt uit een oude doos en weet echt het merk niet meer Sorry!
Omdat het een open doosje is wat je open kunt doen heb ik gekozen om met het paper art spinnenweb van Dutch Doobadoo het kijkvenster te plakken.
Ik vindt het wel een leuk effect maar je kunt er natuurlijk ook van mica doen. 


Voordat ik alle delen op elkaar heb geplakt heb ik het papier eerst bewerkt met de Dutch Doobadoo witte gesso... krijg je toch een extra spooky effect!!
Met div stansjes van Joy craft uit de herfst collectie nog een leuke toef gemaakt.

De regenton uit chipboard gehaald hiervoor een marianne design stans gebruikt.
Zien jullie die zwarte kat zitten?
Die komt ook van een paper art vel van Dutch Doobadoo.


Die velletjes zijn zo handig voor mensen net als ik die niet gelijk allerlei stansen willen aanschaffen voor een bepaald thema waar we nog niet zoveel mee hebben.
Tja en helaas hier ook geen katten vriendje!!

Bedankt voor je bezoekje hier 
Wens je nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes,


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit griezeldoosje Jolanda...leuke accentjes er allemaal op..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem zo gaaf! Hij is echt griezelig leuk.

    BeantwoordenVerwijderen