vrijdag 6 oktober 2017

Love


Welkom hier op deze regenachtige ochtend.
Wat een weertje het is echt Herfst!
Ik heb nog een fleurig kaartje voor jullie. 
Heerlijk zitten spelen met mijn oxide inkt en Dutch Doobadoo marks.
Ja ik ben helemaal verliefd!
Wat is dit toch leuk om te doen en steeds meer ideetjes krijg ik om Oxide te verwerken.

Ik zet de gebruikte materialen even op een rijtje voor jullie.
 Studio light vlinders
Studio light tekst stempel



Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.
Ik hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze creatie.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Weer zo een geweldig kaartje Jolanda, wat heb je je weer heerlijk uitgeleefd met je stencils en oxidesinktjes...met zo een mooi resultaat...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen