zaterdag 21 oktober 2017

Mixed media

Welkom hier gezellig dat je er bent.
Wat hebben we kunnen genieten de afgelopen dagen van het mooie weer. 
Helaas sinds gisteren is het omgeslagen en vallen de bladeren heel snel na beneden nu.
Echt herfst weer!!
Maar wel heerlijk weer om lekker binnen bij de kachel te freubelen toch? 


Ik heb heerlijk zitten kliederen met mijn Oxide en dutch Doobadoo masks en shape art.
Wat een heerlijke bezigheid is me dit toch. 
Alles kan alles mag bij deze techniek!
Benieuwd welke materialen ik allemaal heb gebruikt? 

Ik zet ze hier even netjes op een rijtje voor jullie. 
Zwarte en witte sharpie pen 



Wil jij nu ook heel graag aan de slag met deze techniek.
Maar wil je eerst kennis maken met de producten of heb je een duwtje in de rug nodig? 
Vrijdag 15 december geef ik hier bij mij thuis een workshop mixed media kaarten maken.
Kleine groepje in gezellig huislijke sfeer van 10:30u tot 16:00u
incl. koffie/thee een heerlijke lunch en gebruik van de materialen 
Kosten zijn € 25,00 pp
Aanmelden kan via de shop of stuur een mail na info@tscraphuis.nl

Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag.

Lieve groetjes,

1 opmerking:

  1. Wat een PRACHTIG kaartje Jolanda....zoooo mooi in die frisse kleurtjes...weer heerlijk bezig gewest met je inktjes, stencils en stempeltjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen