zaterdag 14 oktober 2017

Xxx

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen vandaag.
Ik heb voor jullie weer een mixed media kaartje gemaakt.
Want oooh spelen met inktjes en de Dutch Doobadoo mask art is zo verslavend. 
Maar wel een super leuke verslaving toch!!

En de oxide zijn in combinatie met de masks super leuk.
Je kunt er zo leuke effecten mee krijgen met of zonder water elke x weer een verrassing.
Voor deze label Dutch Doobadoo - Shape Art - XL Flag - 470.713.156 heb ik Aquarel papier genomen en 3 kleurtjes oxide.
Gedeelte van het papier ook nog de super leuke masks erop gebruikt.
Ene x met de oxide en ook met de Dutch Doobadoo witte gesso krijg je een super gaaf resultaat. 



Ik zet even de gebruikte Dutch Doobadoo mask art op een rijtje voor jullie: 
Dutch Doobadoo - Mask Art - A5 Geomatric Square - 470.715.113
Dutch Doobadoo - Mask Art - Star A5 - 470.715.112
Dutch Doobadoo - Mask Art - A5 Triangle - 470.715.109


Bij deze mixed media kaartjes is het ook super leuk om div stansen te gebruiken.
Ik heb div. Marianne design stansen genomen. De bloemen, label en vogeltje uit aquarel papier en het hart uit Dutch Doobadoo - Chipboard - 474.300.004 welke ik vervolgens eerst met de witte gesso heb bewerkt met een sponsje.
Zo krijg je een soort crackel effect als je na het aanbrengen van je oxide er nog een met een billendoekje erover wrijf. 

In het midden een taartkleedje geplakt met daarop een leuke party met de onderdelen gemaakt.

Dit was weer mijn creatie voor vandaag.
Wens je nog een hele fijne dag.
Lieve groetjes, 

2 opmerkingen: