donderdag 21 december 2017

Memo bord


Welkom hier.
Vandaag gaan we onze laatste workshop geven voor het jaar 2017
We kunnen terug kijken op een super gezellig workshop jaar.
Iedereen bedankt die bij me aan tafel zijn aangeschoven.
Ook in 2018 gaan we zo door en zijn jullie welkom.

  
Vandaag gaan de dames aan de slag met een mixed media project.
Pronty Memobord.... zo kun je de to do lijst goed zichtbaar hangen en vergeet je niets meer!

We gaan werken met Dutch Doobadoo structuurpasta en de mask art.
Ik maak altijd een voorbeeld voor inspiratie maar je mag lekker zelf losgaan op mijn mixed media workshops en de dutch doobadoo mask art gebruiken die jij leuk vindt natuurlijk. 
Ik heb gekozen voor Dutch Doobadoo - Mask Art - Wyber 470.715.121.


Allerlei versiersels heb ik aangebracht.
Zoals knoopjes, Charms, bloemen, dutch Doobadoo soft board
Dutch Doobadoo - Softboard Art A5 - Puzzle 478.007.013
Alles goed vast geplakt en alles ingesmeerd met de zwarte gesso. 

Daarna met de craft emotions spray en Nuvo - Embellishment Mousse kleur aangebracht.



Bedankt voor je bezoekje hier.
Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, 
Jolanda


1 opmerking:

  1. Echt een hele toffe creatie.
    Hopelijk was het een geslaagde en gezellige knutseldag.
    Ik heb in ieder geval genoten van de andere workshop die ik bij je heb gevolgd. Maar ook de andere gezellige momenten. Op naar 2018.

    BeantwoordenVerwijderen