vrijdag 18 mei 2018

Keep some room in your heart....


Welkom hier gezellig dat je er bent.
Wat zijn ze gaaf hé de Jane Davenpoort Collage papers.
Ik heb er weer mee gewerkt in mijn art journal
Eerst de achtergrond gemaakt met Amsterdam acrylverf en Dutch Doobadoo witte gesso.
Heerlijk dat kliederen hihi en deze x voor mijn doen wel hele felle kleurtjes gebruikt!
Nadat ik het met de heattool goed had gedroogd ben ik motief op gaan zetten en hiervoor gebruikte ik deiverse mask art
Pronty - Mask stencil - 15 x 15 cm - Squares 470.801.046
Dutch Doobadoo - Mask Art A5 - Geomatric Tiles - 470.715.035
Dutch Doobadoo - Stencil Art A4 Alphabet 2 - 470.455.002
Ik gebruikte hiervoor Distress oxide en mijn tim holtz ronde blending tool
Vervolgens plakte ik het collage papier erop en de ingekleurde bloemen van Paperartsy 
Een leuke tekst erbij uit de super handige sticker boekjes van Tim Holtz. 
Met een zwarte fine lijner nog hier en daar wat extra accentjes gezet en whala mijn art journal pagina was weer een feit.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Wens je nog een fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten