zaterdag 12 mei 2018

We are strong!


Gezellig dat je hier bent vandaag.
Ik heb weer een pagina uit mijn art journal waarbij ik een nieuwe stempelset van Katzelkraft heb gebruikt.
Ik zag deze op de art specially en moest hem gewoon hebben.
Tja soms heb je dat wel eens toch?? 


Achtergrond gemaakt met Distress oxide en Ranger spray inkt. 
Heerlijk om allerlei materialen bij elkaar te gebruiken... ik ben echt los gegaan op deze pagina.
Zien jullie ook het prachtige Pronty stencil terug wat ik heb gebruikt?

470.802.064 - Abstract Shell Pattern deze heb ik met zwarte distress oxide opgezet. 


Na dat ik uitgespeeld was met de oxide en spray inkt heb ik er de dutch Doobadoo witte gesso pot bij gepakt.
Met behulp van een spatel en een bankpasje helemaal los gegaan met witte accenten aan te brengen aan mijn pagina. 
 Met wat kleurtjes van mijn posca markers zitten doodle.

De 3 figuren van de nieuwe stempelset van Katzelkraft heb ik op een ander papiertje los gestempeld en deze ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier en later op mijn pagina geplakt.
Zo ook de tekst. 
Met een zwarte distress grayon de randen nog bewerkt van mijn pagina.


Dit was weer mijn pagina.
Ik hoop dat je weer wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze creatie.
Wens je nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Wauw, dit vind ik zo knap hoe je dat gemaakt hebt! Prachtige kleuren heb je gebruikt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen