zaterdag 19 mei 2018

Who you were...


Welkom hier op deze koude ochtend.
Waar is nu het mooie weer wat ze voorspeld hadden voor het pinkster weekend!!
Dan maar een vrolijke pagina uit mijn art Journal 
Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe gave lijn Art By Marlene van Studio Light 
Heb jij hem al gespot?? 
Verschillende kleurtjes  Amsterdam acrylverf met een brayer aangebracht op mijn pagina.
Lege vakken op kleur gebracht met distress oxide Fossilized amber zodat de pagina helemaal gekleurd was.
De uil komt uit stansblok Art by Marlene nr 1
De tak heb ik met zwarte verf aangebracht met een Dutch Doobadoo stencil  nadat ik had bepaald waar ik de uil graag wilde.
Ook onder de uil zwarte verf aangebracht.
De bladeren gestempeld met Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - nr 05
Alles goed gedroogd met de heattool en ben ik met mijn witte sharpie pen gaan doodle om was extra accenten aan te brengen aan mijn pagina.

                                     

Totaal anders dan wat jullie van mij gewend zijn maar toen ik de Studio Light serie van Marlene zag op de Art Specially  was ik opslag verliefd!!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten